دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۳۷۲
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا روز سه‌شنبه هفته جاری با وزش بادهای جنوبی رطوبت و شرجی در این استان روند افزایشی دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت غبار محلی و در مناطق ساحلی مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های مورد انتظار برای استان بوشهر است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۷ و عسلویه با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از روز چهارشنبه نیز با شمالی جهت باد، در برخی ساعت‌ها برای استان بوشهر وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی و فردا در برخی نقاط ساحلی همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‎شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰، جزر اول ساعت ۰۶:۲۰، مد دوم ساعت ۱۲:۱۰ و جزر دوم ساعت ۱۹:۳۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر